Beton yol çalışmaları devam ediyor

SİVEREK - 31-12-2016 00:14

Beton yol çalışmaları devam ediyor

Mustafa ATLI - Belediye kış mevsimine rağmen ilçede yeraltı ve yer üstü çalışmalarını sürdürüyor.

Çalışmalar kapsamında öğrenci velilerin talebini dikkate alan Siverek Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Ayvanat Mahallesinde eğitim ve öğretime devam eden Şirinkuyu ilkokulunu yolunu betonla kaplayarak öğrencilerin daha sağlıklı bir ortamda eğitimlerini sürdürmeye katkıda bulundu.

Belediye Başkanı Resul Yılmaz “ belediye olarak eğitime önem verdiklerini belirterek okulların sorunlarına duyarlı olduklarını” belirtti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Son basın pirimizi de kaybettik

Son basın pirimizi de kaybettik

07-04-2026 - SİVEREK

Siverekte APP plakalar için önemli uyarı

Siverekte APP plakalar için önemli uyarı

31-03-2026 - SİVEREK